Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

  1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a/alebo poskytovateľa na jednej strane a kupujúceho a/alebo objednávateľa ako spotrebiteľa na strane druhej, vyplývajúce z kúpnej zmluvy a/alebo zo zmluvy o poskytnutí služby uzatvorenej medzi predávajúcim a/alebo poskytovateľom služby, ktorým je osobných údajov občianskemu združeniu Akadémia Tvorcu, Nekrasovova 1073/3, 811 04 Bratislava, IČO: 55714676, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 173451/B a kupujúcim a/alebo objednávateľom (ďalej len „zákazník“), ktorý je fyzickou osobou – spotrebiteľom, a to ohľadne predaja tovaru a/alebo poskytovania služby, ktorá je uvedená v ponuke predávajúceho a/alebo poskytovateľa služby.

1.2. Kontaktné a identifikačné údaje poskytovateľa:

Akadémia tvorcu

so sídlom Továrenská Nekrasovova 1073/3, 811 04 Bratislava
IČO: 55714676
zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 173451/B
predseda: Nikoleta Mlčochová Stasinková
e-mail: info@akademiatvorcu.sk
web: www.akademiatvorcu.sk

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava

  1. Rozsah a druh ponúkaných tovarov a poskytovaných služieb

2.1. Poskytovateľ poskytuje zákazníkom nasledovné služby:

  • kurz metódy Chakra Calibration
  • workshop metódy Tvorca, online sedenia, koučingy
  1. Objednanie služieb a tovaru

3.1. Zákazník zadáva objednávku požadovanej služby na internetovej stránke poskytovateľa, a to vyplnením „Formulára“ na webovej www.akademiatvorcu.sk

3.2. Pri zadaní objednávky požadovanej služby je zákazník povinný uviesť všetky povinné údaje, a to v rozsahu:

  • meno a priezvisko zákazníka
  • dátum narodenia
  • adresa trvalého pobytu zákazníka
  • e-mailový kontakt zákazníka
  • telefónne číslo zákazníka
  • označenie požadovanej služby

3.3. Zákazník po vyplnení všetkých údajov označí nepovinné políčko „Súhlasím so zasielaním NEWSLETTRA“ a označí povinné políčko „Súhlasím so Zmluvnými podmienkami a Pravidlami ochrany osobných údajov“. Po odoslaní vyplneného formulára obdrží od poskytovateľa potvrdzujúci e-mail alebo bude kontaktovaný telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

3.4. Zákazník zadáva objednávku tovaru na internetovej stránke predávajúceho, a to vyplnením „Formulára“ v spodnej časti na webovej stránke www.akademiatvorcu.sk

3.5. Pri zadaní objednávky tovaru je zákazník povinný uviesť všetky povinné údaje, a to v rozsahu:

  • meno a priezvisko zákazníka
  • dátum narodenia
  • adresa trvalého pobytu zákazníka
  • e-mailový kontakt zákazníka
  • telefónne číslo zákazníka
  • označenie objednaného tovaru

3.6. Zákazník po vyplnení všetkých údajov označí nepovinné políčko „Súhlasím so zasielaním NEWSLETTRA“ a označí povinné políčko „Súhlasím so Zmluvnými podmienkami a Pravidlami ochrany osobných údajov“. Po odoslaní vyplneného formulára obdrží od predávajúceho potvrdzujúci e-mail.

  1. Práva a povinnosti poskytovateľa

4.1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť zákazníkovi službu riadne a včas, v termíne vybranom zákazníkom alebo dohodnutom medzi poskytovateľom a zákazníkom. Služby poskytuje poskytovateľ predovšetkým online, osobné stretnutie je možné po dohode so zákazníkom.

4.2. Poskytovateľovi vzniká právo na dohodnutú odplatu za služby v celom rozsahu aj v prípade, ak zákazník objednané a zaplatené služby nevyužíva bez zavinenia poskytovateľa.

4.3. Poskytovateľ je oprávnený od zmluvy o poskytnutí služby odstúpiť v prípade, ak z akýchkoľvek dôvodov nie je možné zákazníkovi službu poskytnúť.

  1. Práva a povinnosti zákazníka

5.1. Zákazník je najmä povinný:

  • absolvovať poskytovanú službu v termíne, ktorý si rezervoval alebo na ktorom bol s poskytovateľom dohodnutý v zmysle týchto podmienok,
  • riadiť sa pokynmi poskytovateľa,
  • riadne a včas prevziať objednaný tovar,
  • nepoškodzovať dobrú povesť poskytovateľa a/alebo predávajúceho.

5.2. Zákazník berie na vedomie a akceptovaním týchto všeobecných obchodných podmienok vyhlasuje, že bol poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka ako spotrebiteľa.

5.3. Zákazník berie na vedomie, že v súlade s ust.§19 ods.1 písm. i) zák.č.108/2024 Z.z. zákona o ochrane spotrebiteľa, (ďalej len „ZoOS”), nie je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je dodanie tovaru, ktorým je kniha nedodávaná v ochrannom obale.

5.4. Zákazník berie na vedomie a akceptovaním týchto všeobecných obchodných podmienok vyhlasuje a výslovne súhlasí a vyjadruje, že bol poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy v súlade s ust.§19 ods.1 písm. m) „zák.č.102/2014 Z.z. zákona o ochrane spotrebiteľa“ za „ZoOS“, teda že nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služby, ktorej predmetom je poskytnutie služby formou digitálneho obsahu inak ako na hmotnom nosiči.

5.5. Zákazník berie na vedomie, že neabsolvovaním celého rozsahu objednaných a vopred zaplatených služieb, prípadne neabsolvovaním týchto služieb vôbec z dôvodov na strane zákazníka, nevzniká zákazníkovi právo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie zaplatenej odplaty.

5.6. Napriek snahe poskytovateľa sa môže stať, že zákazník nedosiahne ním očakávaný pozitívny výsledok, prípadne nepocíti pozitívny účinok služby. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za priebeh a výsledok služby a poradenstva.

5.7. Zákazník berie na vedomie a akceptuje, že služba je poskytovateľom poskytovaná za nasledovných podmienok:

  1. Cena za poskytnutie služby a platobné podmienky

6.1. Zákazník je povinný zaplatiť poskytovateľovi cenu za poskytovanú službu alebo kúpnu cenu za tovar, ktoré sú uvedené v cenníku zverejnenom na webovej stránke www.akademiatvorcu.sk

6.2. Zákazník je povinný zaplatiť cenu za poskytované služby vopred, prostredníctvom platobnej brány. Cenu za službu je možné uhradiť na základe faktúry vystavenej poskytovateľom zákazníkovi, prevodom na účet poskytovateľa.

6.3. 60% ceny za pobyt a/alebo kurz je splatná najneskôr 30 dní pred plánovaným dňom začatia služby. Zvyšná časť ceny v rozsahu 40% ceny za službu je splatná najneskôr 30 dní pred plánovaným dňom začatia služby.

6.4. V prípade online účasti na pobyte a/alebo kurze je zákazník oprávnený uhradiť cenu aj v neskorších lehotách, ako je uvedené v bode 6.3. týchto obchodných podmienok, ak sa tak dohodne s poskytovateľom.

  1. Ochrana osobných údajov

7.1. Prevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon ZoOOÚ”) je poskytovateľ a/alebo predávajúci. V súvislosti so spracovaním osobných údajov sa poskytovateľ a/alebo predávajúci označuje ako prevádzkovateľ a zákazník sa označuje ako dotknutá osoba. Kontaktné a identifikačné údaje prevádzkovateľa sú uvedené v bode 1.2. týchto obchodných podmienok.

7.2. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.

7.3. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré mu zákazník poskytol alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia objednávky zákazníka.

7.4. Prevádzkovateľ spracováva identifikačné a kontaktné údaje zákazníka a údaje nutné pre plnenie zmluvy.

7.5. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy medzi zákazníkom a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) ZoOOÚ

7.6. Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie objednávky zákazníka a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi zákazníkom a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, dátum narodenia, adresa trvalého pobytu, telefonický a/alebo e-mailový kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť.

7.7. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi zákazníkom a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončení zmluvného vzťahu). Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.

7.8. Príjemcovia osobných údajov sú osoby

  • podieľajúce sa na dodávaní tovaru a/alebo realizácii platieb na základe zmluvy,
  • zaisťujúce služby prevádzkovania webovej stránky a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním webovej stránky.

7.9. Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.

7.10. Za podmienok stanovených v ZoOOÚ má zákazník

  • právo na prístup ku svojim osobným údajom podľa § 21 ZoOOÚ
  • právo na opravu osobných údajov podľa § 22 ZoOOÚ, poprípade
  1. Záverečné ustanovenia

8.1. Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 01.01.2025. Akákoľvek zmena všeobecných obchodných podmienok je pre zákazníka záväzná dňom zverejnenia aktualizovaného znenia obchodných podmienok na internetovej stránke poskytovateľa a/alebo predávajúceho.

8.2. Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú právne predpisy v oblasti ochrany spotrebiteľa, predovšetkým zákon č.108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákon č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákon č.128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa, zákon č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov, zákon č..394/2012 Z.z. o obmedzení platieb v hotovosti.

8.3. Zákazník oboznámenie s obchodnými podmienkami potvrdzuje vyznačením tejto skutočnosti na internetovej stránke poskytovateľa a/alebo predávajúceho v súvislosti s vyplnením formulára na objednanie služby alebo tovaru.